Onsdag 14/2 -18



Oh, I know that I'll regret this when I'm sober
But, every shot I'm getting closer, getting closer
Is it true that 80 proof is the reason I'm with you?
Oh, I know that I'll regret this when it's over



 

I will give this once more try. Mjo ja har väl inte vara så väl aktiv här men känner att jag ska försöka igen kan ju vara skönt att få skriva av sig igen kanske ? Måste ju börja med att idag är den mest värdelösaste dagen på året bläääääh alla hjärtansdag? enbart ett sätt för få oss konsumenter att köpa en massa skit som kostar multum. Kärlek kan man visa varje dag året runt man behöver inte göra en dag om året till världens hype. Dagen för övrigt så har jag jobbat och slitit, förmiddagen kanske inte var den bästa då jag var i ett riktigt jäkla bitchmode sovit dåligt och inte ätit ett dyft men de blev mycket bättre när min Leffelus kom och joina mig på lunchen och sedan hjälpte mig på eftermiddagen då sjöng alla maskiner skönsång och skötte sig exemplariskt ! Håller tummarna på att de är lika sammarbetsvilliga när jag väl kommer till jobbet i morgon. Efter jobbet så var de vanliga onsdagsrutiner raka vägen till heby med L och dansa med tjejerna. Jag kan skatta mig lycklig som har sådana sköna och roliga människor i mitt liv behövs inte många min med dessa för att hela humöret ska vända. Love you all guys!  Det kommer bli en grymt rolig föreställning i maj! Har även suttit här på kvällskvisten och kollat på gamla dansvideos från 2015 och insett att nu måste jag ta mig själv i kragen och komma tillbaka i form inge snack om saken motivation kom nu ! 
 
Nej nu orkar jag inte skriva mer see yaa !

Kommentera här: