9/3-15



Jag kastar av mig allt som tynger och jag känner mig så fri
Bekymmer lämnar jag bakom mig
Jag vänder ansiktet mot himlen och jag känner mig så fri
Bekymmer lämnar jag bakom min rygg



God morgon! Har jobbat i natt så har väl sovit sisodär 3 timmar kanske men inte är jag trött för det =) va ut och sprang 08.00 i morse när jag kom hem visst det gick liiiite segt men så kan det vara haha jag kom ut i alla fall i detta underbara väder ! SOL och ++++! :D Älska livet denna morgon till skillnad från igår eftermiddag/kväll då jag ville kräkas på mig själv för jag blev på så dåligt humör bitchmode delux... Har varit en bra helg ! I fredags va jag och hälsa på Sanna och hennes mor! MYS <3 vi tittade på lite tv och jag åt MASSOR av godis! ( hade rejäl lördagsångest pga godiser bläää :( ) men värt det just då iaf :) Sen i lördags va min fruga och andra hälft Leffe här ! Jag lagade god mat och så fixa vi hennes år så mös vi och tittade på film <3 Sen snarka vi kapp för att gå upp relativt tidigt igår då vi skulle dansa med våra tjejer dom e så sjukt duktiga! Jag blir lika förvånad varje gång över att se deras utveckling =) efter det så spånade vi på de äldres danser och med en massa freestyle haha men gud va kul det var haha we going loco! :D Nej nu ska jag inte sitta här ska måla lite inne på kontoret sista stryckningen på väggen sen ska jag ge mig på elementet och tacket kommer bli awesome ska passa på nu och sedan gå ut och fixa i trädgården nu är jag fett pepp på sommar  ÄLSKA LIVET PÅ LANDET :D
 
PS! alltså jag måste ju bara tipsa om denna sjukt grymma människa! ni måste ju bara gå in och kolla! :D Love it!
https://www.facebook.com/danilovpt?fref=ts
 
 
 

Kommentera här: