6/2-15



Tänk om allt det du har inte längre var kvar
Och det enda som du har sparat var minnen från gamla dar'
Om allting rasade ner i dina gamla kvarter
Och dina vänner var döda, skulle du palla nåt' mer?
Jag menar, vi glömmer lätt bort att inget varar för gott
Blir nåt' du tar som en chock, det ligger kvar i din kropp
Sällan att vi säger: "tack!" till den som skapade allt

Idag är det freeeeedag! inte för att fredag är så speciell nä man knappt jobbat alls denna vecka ^^ Ibland är de skönt att bara ta det lite lurre ^^ Eller ja stressa ner kan man väl säga ni vet ta hand om sig själv och bara andas. =) Jag som har så svårt att sitta stilll. Gör alltid en massa saker att jag tillslut inte ens själv vet va jag heter och bor ;) Fast hela dagen hittils har jag känt ett sådant lugn inombords, sådär så jag bara flyger uppe bland molnen haha vad är det som händer med mig? Känner mig nästan lite fri som en fågel och flyger uppe bland molnen, en awesome känsla :) Igår va jag och hälsade på Sanna <3 Oh de är så mysigt att va med henne =) Mitt mystroll! Någon man kan vara sig själv med och verkligen bara va! Love you ! :D Man ska ta vara på de stunder som betyder :) Går dagen bestod även av en liten stund med mamma kvalitets tid kan man kalla det? dvs mamma hjälpte mig att hämta en säng/dagbädd till nya kontoret =) sen bjöd mamma på mat från thaien i gåvan mums! :D sedan var det dags för dans 18-20.45 jag säger då det jag blir så stolt ända in i benmärgen när jag ser mina tjejer dansa! Jag och johanna har gjort ett sådant bra jobb att se dessa unga människor utvecklas och så fort det är inte klokt! Ni förgyller vår vardag:)
Efter dansne igår iaf så åkte jag hem och va liksom pigg som fan och jag vet inte riktigt vad jag höll på med men stod inne i köket vid 02.00 i natt och undra vafan jag hade gjort sedan jag kom hem tiden bara flög iväg sluta med att jag somna på soffan med tvn på ^^ och när jag vakna i morse va det jävligt trångt i soffan när alla fem katter skulle mysa med mig. Ibland är dom lite väl för gosiga på morgonen -_- morgonmänniska ? Näää! Har väl i princip inte gjort så mycket sedan jag vaknat prata lite i telefon och så men ska väl snart iväg till gymmet ^^ Ska bara städa upp efter Lilla gubben som tyckte att det var jäääääätte kul att hälla ut ett stort glas vatten över alla mina viktiga papper som låg på tvrumsbordet -_- tack min lilla vän! Nej nu måste jag fan lyfta upp röven ur soffan här kan jag ju inte sitta =) åka å mysa på gymmet och bli fit =)
 
 

Kommentera här: