4/3-15



Jag vet inte varför men det känns så nice
Måste va en natural high
Man varför spelar ingen roll
Jag behöver inget merers
Nej jag behöver inget mer
Man får tillbaka det man ger
Så sprid din vibe till fler och fler



Sitter här och är lite nervös men endå så ler jag för mig själv =) Mina bästaste Leffe lus är på väg hit och vet ni vad vi ska vara affärskvinnor idag jag har till och med tagit på mig skjorta :O och TIGHTS! omg börjar de bli kvinna av mig tillslut? Känns iaf awesome att man kan hoppa i strl med XS ^^ har stirrat på dessa tights i några år och funderat på varför jag ens köpte dom när jag inte ens kunde få dom över höfterna men vet nu vad nu sitter dom som ett smäck :D WIIIIIIEEEE ! :D A dream come tr
 
ue :D igår kväll satt jag och Leffe och prata en massa om våra planer och så det känns så underbart och overkligt när allting faktiskt händer! det är så underbart och de kan ju inte bli bättre när det är så många runt omkring oss vill vara med och hjälpa ! och vårt budskap sprider sig! Visst det svider i vissa människors ögon men det är ju dom som inte förstår vad självaste grejen går ut på men det är deras förlust för vi kommer kämpa på! Vi har kommit så långt! I feeling good! Älska livet just nu ! Och vet ni vad jag ÄLSKAR frukost så kommer bomba med en frukostbild =)

Kommentera här: