3/3-15



Jag hade en gång en dröm
Och jag trodde att den var sann
Så väcktes jag ur min dröm
Och drömmen försvann

GÄÄÄÄÄSP! jaag känner mig som en zoombie! jobbat dygn 17-17 de är fan jobbigt att jobba när det är förskjutet sådär jobbar hellre 8-.8 känns så sjukt mycket bättre och dygnet blir inte helt vridet. Som sagt jobba till 17 odag sedan åkta jag och hämta en spegel som ska bli ett projekt i mitt nya kontor! har hållt på att måla inn epå mitt kontor idag måste måla minst en gång till kanske två vad tänkte jag där måla blåa väggar vita ? dvs måla måla måla måla... men vafan det blir nog bra tillslut! Sysselsättning ro för själen ! Har suttit och fipplat en massa med min wiiefiie nu!! och vet ni vad nu är det officielt på papper att vi har en förening yeeey! så kan du inte komma på föreställningen i vår kan du redan nu gå in och börja skänka oengar till vpr insamling till barncancerfonden =)  ----->http://www.barncancerfonden.se/1309378301 och glöm  inte att besöka vår hemsida! http://d4l-se.webnode.se/
Alltså jag orkar inte skriva egentligen men måste bara dela med mig lite av min resa känner mig fett pepp och motiverad ! Godnatt dagboken jag snarkar redan vaken -_- xoxo!
 
 
 

Kommentera här: