17/2-15



Cause girl you're perfect
You're always worth it
And you deserve it

The way you work it
Cause girl you earned it
Girl you earned it



 

Efter mitt lilla inlägg där i lördags ska jag väl ärligt säga ja jag va väl kanske en anning liiiite bitter men bara lite ;) men alla kan ha en dålig dag och det hade jag ! det har väl häånt lite sen i lördags i alla fall. Jobbade i söndags ( otippa? nää..) och jag fick jobba övertid JIPPI! -_- men så kan de vara jag kan ju säga att min chef fick se den mest hormonstinta kvinnan på länge att sitta stil på en stol i flera timmar och bara höra ljudet av en klocka ticka blev för mycket för mig så ena stunden va jag arg och ena va jag ledsen sen blev jag hungrig och då va jag en jävligt kaxig bitch tills jag tillslut fick en smörgås och då blev jag så rörd att tårarna kom och åt den där smörgåsen och sedan somna på stolen en stund. Hejjagvarsomengalenbergodalbana. Det slutade med att jag stor och garva åt chefen och fick vara med oh gipsa en fot ;) STOLT då jag faktiskt fick hjälpa på att sätta dit gipset ;)
 Sen vare jobb på måndaggen också likadant där de va en tråkig jävla dag MEN jag fick va med och gipsa en fot till MUAHAHAHA fan kanske ska skola om mig har ju trots allt tagit i gips TVÅ gånger nu ;) men allt roliga har ju sitt slut :/ idag har jag först varit hos min bästa vän tandläkaren och jag hatar att vara däroch speciellt nu när jag har varit där 2-3 gånger i månaden i snart 3 års tid för att den där jävla tanden som jag har varit tvungen att rotfylla två gånger och den har spruckit och dittan och dattan :/ men idag skulle jag bara dit på kontroll ta lite kort och så för att se hur resten av munnen såg ut då vi som sagt bara haft en tand i fokus alla gånger jag varit där. Blir så jävla glas när man får beröm att man sköter tänderna riktigt bra och tandköttet sr friskt ut (och jag tänker liksom jag e ju askass på att borsta tänderna?) men jag trodde jag skulle få gå därifån med dom där goda orden och för första gången lämna det där stället med enbart goda besked men NEJ! -_- så kom det där MEN..... jävla skit också... nej då har jag ett stort hål till i tanden över den rotfyllda GE MIG LÖSTÄNDER NU orkar inte med tandläakren längre. tydligen hade de inte speclat någon roll hur bra jag tagit hand om tänderna då där hålet var vare så tight att de skulle blvit hål vilket falll.... men fuck of tänder !  så jag tog ut min irritation på gymmet och har råkat slita t hela golvet inne i gamla tvrummet. Så nu är jag lite gladare iaf! Sen att jag börjar se så bra resultat med mig själv nu när jag sitter och tittar på bilder i detta nu gör mig också gladare. MEn de som gör mig mest glad att jag nyligen har pratat med min fru och hon fick en liten överraskning på posten av mig ! =) P.S de är nog bra att jag bor mitt ute i ingenstans så att folk slipper höra mig riva sönder en lägenhet eller något sådant ^^

 
 

 

 


Kommentera här: