14/2-15



Altough loneliness has always been a friend of mine
I'm leavin' my life in your hands
People say I'm crazy and that I am blind
Risking it all in a glance
And how you got me blind is still a mystery
I can't get you out of my head
Don't care what is written in your history
As long as you're here with me

 

Sitter här och bölar som ett barn! Har tittat på första avsnittet på fortsättingen av walking dead säsong fem herregud den serien sliter mitt hjärta i stycken för varje avsnitt jag tittar på men jag kan inte sluta titta! har varit fast sen i somras när jag började titta det är ett beroende som jag inte kan bli av med -_- och sen då! Efter det titta jag på Vampire diaries åhhh! jag kommer ihåg när jag började kolla på den serien för alla dessa år sen när jag satt där hemma i lägenheten i Heby jag fastnade på en gång och den serien har gjort mig och ledsen helt sjuk va man kan bli insatt i en serie! Jag såg slutet på säsong fem här i slutet av sommaren och jag grät och var arg haha! jag kommer ihåg att jag var så arg att jag lovade mig själv att aldrig fortsätta titta på serien igen om det skulle komma en säsong till tror ni att jag kunde hålla det eller? NEJ jag har precis kollat sista avsnittet på säsong sex och jag e lika arg och frustrerad och ledsen nu! SLUTA DÖDA FOLK! kan man bara inte ge alla ett "och så levde dom lyckliga i resten av sina dagar" slut?! och ja de kommer en säsong till i höst och gissa vem som kommer sitta och böla och va arg då igen -_- Så har jag spenderat min alla hjärtans dag och jo jag har suttit inne och kolla på facebook och alla andra media sidor på hur alla är så måna på att lägga ut hur mkt dom älskar varandra och blommor hit och choklad dit vafan  älska varandra måste ni trycka upp de i ansiktet på oss som inte har nån och fira denna skit dag med ! (nej jag är inte ett dugg avis alls eller? ) Min dag har bestått av att vara inlåst hemma och inte gå utanför dörren. Ja jag är en enstöring eller kanske inte vem vet. Vafan jag låg hemma och va sjuk en vecka blev frisk jobba två dar åkte på matförgiftning i torsdags på min lediga dag yeeeaay låg till sängs eller inne på toaletten hela dagen underbart! Sedan jobba igår på de en mage som bara "hej therese vad säg som att sätta igång lite IBS besvär det vore väl kul?" och inte bara det att jag var som en grönsak på jobbet nej då bara en liten stund innan man ska åka hem så kommer det där lilla samtalet som gör att man inte kan åka hem utan måste stanna kvar och jobba hela natten också! men YEY! jag är inte bitter jag inte... och magen skriker JA nu jävlas vi ännu mer -_- jobb+dålig mage = dålig kombo. men de är väl underbart! Och den här dagen började inte bra och de behöver jag inte nämna men vet ni vad det är så skönt att ha människor som faktiskt förstår sig på en ibland och de är faktiskt väldigt awesome! och de kan göra en kass dag lite bättre i alla fall =) haha nej usch nu har jag varit bitter nog nu ska jag fortsätta lyssna på ubergamla love songs och fortsätta vara den där bittra tjejen som snart är halvvägs till 50 barre och kasta onda ögat på alla så kärleksfulla status uppdateringar på facebook samtidigt jag zappar förbi alla kärleksfilmer på tvn tills jag hittar en skräckfilm som skrämmer mig så jag inte kan sova istället! GE MIG KÄRLEK VAFAN ;)  PUss på er alla ha en sådan AWESOME alla hjärtans dag ;) <3<3 / The bitter one ! xoxo


Kommentarer:

1 J nix:

Haha, älskar din sarkasm 😜
Massa käääärlek till dig wifie ❤️

Svar: HAha vadå sarkasm? ingen aning vad du pratar om ;)
Vill du veta mer om mig fråga =)

Kommentera här: