11/2-15



My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

 
 
Hellu!Sitter här på jobbet och gör inte att skit och det är inte kul när man vet att jag har massa andra saker som jag skulle kunna göra istället :/ men men man måste ju få in det man ska leva på. Tänk om man vore ekonomisk oberoende vad skönt det hade varit! Då hade de nog varit mer en social grej att jobba lite då och då. Idag är det andra dagen jag jobbar efter att ha legat hemma och sjuk. Så är lite seg i kroppen men försöker aktivera den steg för steg. Va ner på innebandy träningen i måndags och tog det lite lugnt men de kändes helt okej :) sen höll jag det sista fyspasset med brottarna hoppas dom blivit nöjda i alla fall :) sedan igår va jag en snabbis på gymmet! Våga inte ta ut mig för mycket vill ju inte bli liggandes igen men fan vilken tränkngsverk jag fick usch och jag gjorde ju ingenting ju :( snacka om att kroppen varit trött -_- sköt att vara ledig i morgon så man orkar med sig själv så man orkar resten av veckan. Dans i morgon jobb fre o söndag och borta match på lördag på alla hjärtans dag. Som jag en då inte slå fira med någon ^^ blir väl jag och lilla gubben som sitter hemma och myser <3 han va så mammig igår! Praktiskt taket hängde i byxorna tills jag ägnade lite tid till honom mitt lilla hjärta :) 
 
 
 

Kommentera här: