J*vla hundägaren asså! 18/4-15



Lord knows the way she feels
Everyday in His name she begins
To have her shining here by my side
Sacrifice all them tears in my eyes

När man känner kylan tränga på ända in på benen... Brrr..... Bara vänta tills huset blivit uppvärmt igen! Efter att inte ha eldat på snart 4 dagar (då jag inte haft tid eller ork) så är det verkligen råkallt inne. Jag har förvisso hållt mig varm genom att göra saker men nu är de fultröjan och raggsockorna på men snart är väl huset varmt igen! Har idag varit kvinnan i huset och bytt ut start/eldningselementet i pelletsbrännaren gick kanon och nu går den så fint! Känner mig sjukt duktig som kan ta hand om de själv istället för att lämna in hela mackapären på verkstad för att få det bytt och betala en massa stålar för det! Har även bytt ut en del av fallröret samt rostret så nu brinner det finns i brännaren där nere i källan så nu håller huset på att värmas upp sakta men säkert! så underbart! *stolt över mig själv* Har varit uppe sen typ 8 i morse hade satt väckarklockan på 7 för jag kände att jag skulle gå upp då vet inte varför lördag ju men var väl bra de =) Stod och måla tak och lister med m.m fram till cirka halv 2 i natt inne på nya kontoret så kändes bra i morse när jag kom ner =) Och nu på förmiddagen har jag satt upp fondtapeten på sista väggen så nu är det inte mycket kvar! har satt upp nya lampan där inne också =) ska måla dörren en gång till och en list samt elementet sen ska jag göra klart i fönstret =) men måste vänta tills spacklet har torkar klart innan jag kan slipa och måla. =) Vem behöver en man i huset när man kan göra saker och ting själv? (hade dock varit mysigt att ha nån att mysa med just nu :( ) Ja och jag måste ju bara få avreagera mig lite också alltså vad är det med HUNDMÄNNISKOR????!!!! (nu drar jag inte alla över en kant så ta inte illa vid dig om du känner att det ej rör dig) Nej men jag sitter i soffan i tv rummet och sitter och tittar ut genom fönstret så kommer det en tant med sina två små hundar och så går hon med långkoppel på dem och båda hundarna fär framme och nosar och kissar på mitt staket och alltså min stubin brann av så jag va bara tvungen att gå ut och gorma fan! Så gick ut på trappen och "URSÄKTA ! men jag vill inte att du rastar hundarna på mitt staket! och hon bara men det gör jag ju inte och jag ba men hallå jag stod i fönstret och titta ju! du kan rasta dina hundar på andra sidan vägen i diket ! då säger hon ja men varför då . och jag bara asså jag e les på att hundar skiter och pinkar på mitt staket och behöva kliva i det och då säger hon asså jag lämnar aldrig bajs efter mig jag plockar upp efter mig och då rann det över och då sa jag lite halv högt. MEN JAG VILL FORTFARANDE INTE ATT DU RASTAR DINA HUNDAR PÅ MIN TOMT!  nej men jag e ju utan för staketet säger hon då  JA MEN FÖR I HELVETE TANT STAKETET STÅR JU INNE PÅ MIN TOMT OCH DU STÅR JUST NU PÅ MIN TOMT DÄR DU STÅR JUST NU DÅ STAKETET INTE STÅR UTANFÖR TOMTGRÄNSEN SÅ RASTA HUNDEN NÅN ANNANSTANS! då sa hon nånting jag inte hörde å pina iväg med världens fart." Asså ska det vara så SVÅRT att pricka nån av alla mil av diken här runt omkring att rasta din hund på varför just mitt staket eller min och mina grannars brevlådor/tidningslåda?! Seriöst snart sitter jag med en softairgun pistol och skjuter på nästa hund som pissar på mitt staket eller nej ännu bättre jag skjuter på den inkompetenta människan som kallar sig ägare till hunden. VISA LITE RESEPKT VAFAN!  Ska jag behöva stå ut ens med vägen och skälla på varenda jävla människa med hund för att dom ska förstå ? Eller ska jag kanske åka hem till dom och sätta mig personligen och lägga en kabel och pissa på deras staket kanske så ska dom se att det inte är så jävla mysigt! Jag har ingeting emot hundar men just detta stör mig så enormt med tanke på där jag bor finns det sjukt mkt yta att rasata hunden på där det inte berör någon! SÅ GE FAN I MITT STAKET. Nej nu har jag fått reagerat av mig lite gran . nu ska jag äta lite choklad och sedan gå å måla lite kanske för att bli av med resten av irritationen !XoXo

Kommentera här: