29/4-15



It might seem crazy what I'm about to say
Sunshine she's here, you can take away
I'm a hot air balloon, I could go to space
With the air, like I don't care baby by the way



 

Ja vad ska man säga ? Jag e dålig på att uppdatera nu men så sjukt mycket som händer! så mycket grejer att göra å så lite tid ^^ det är liksom 36 hela dagar kvar till föreställning asså 36 DAGAR! galet bara jobba jobba! Men kommer gå kanon och jag har ju världens bästa Leffe my wiifieee tillsammans klarar vi det :D Åh igår va jag i sthlm hela dagen! OMG jag förstår inte hur folk kan bo sådär jag blir ju stressad av att bara se allt folk -_- I alla fall var där med min nya stora familj! <3 så underbart kul ! Va en hel dag i sthlm som slutade med Buissnes Academy i Sollentuna Där både jag och min underbara vän fick ta emot Pins och blommor för vi jobbat på bra och jag kan säga det jag kan inte vara mer än lycklig att jag har det jag har idag =) Förvisso kom vi hem ganska sent men tack vare mitt nya liv så vakna jag pigg som en mört kl 6 i morse bara att gilla läget =) har varit med min lillebror idag inne i uppsala där vi varit på Sveriges radio och lyssnat på när hans jobbarkompis sjöng live i radio =) det var spännande! Sedan va vi och åt lunch innan han skullle iväg och jobba. Jag sprang upp snabbt på stan och köpte ny bikini samt ett par nya skor. Sedan hälsade jag på Sanna en snabbis de blev jätte snabbt då jag skulle hinna med och handla och jobba lite grann samt åka och simma och ja säg allt som jag inte gör! Jag sitter aldrig still men vafan vila kan jag göra i graven sen eller? Och dagens minus är väl att min telefon har varit död halva dagen ja min telefon har sagt upp sig eller ja den har typ brunnit upp. Jag hoppas innerligt att min nya tele kommer hem tills i morgon! Det är bra att det finns mail iaf när man behöver jobba =) Just ja i morgon är det också sista april ja och uppsala där är det kalas men ja vill inte åka in själv och alla jobbar ju =( vafan någhon som vill leka med mig? jag e öppen för förslag! Nej nu ska jag ge upp detta med dator och telefon för ikväll nu ropar soffan och jag ska bädda ner mig ordentligt och jag ska somna till nå jävla bra film alltså! Sov gott allesammans !

 
 
 

 

 


Kommentera här: