12/4-15



Poetry in motion, walking by my side
Her lovely locomotion keeps my eyes open wide
Poetry in motion, see her gentle sway
All waves out in the ocean could never move that way

Nu var det en jäkla bra tag sen jag skrev här jag vet! men ja det har varit så sjukt mycket! Jag jobbar å sliter som ett djur med alla mina underbara deltagare i mitt hälsoprogram och det är så kul att se att dom gör sådana resultat! Och jag vill bara hjälpa flera! :D Sedan så växer ju även min och frugans förening så det knakar! Vi är mitt uppe i allt å tiden flyger iväg och det är saker och ting överallt och så helt plöstligt kommer frågan till sig själv öhhhh vafan vare jag skulle göra nu ?! hahha nej men det går bra och jag e sjukt positiv till de kommande månaderna! :D Händer så mycket saker att jag inte ens kommer ihåg allt haha :D Men en sak vet jag iaf att jag e sjukt stark nu och ingenting ska få slå ner mig för då kommer jag bara resa mig upp igen ännu starkare och envisare än aldrig förr! alltså gahh jag skulle kunna skriva sjukt mycket nu men nej vet ni vad jag mmåste faktiskt göra i ordning lite krubb jag e sjukt hungrig ^^ Ha det gött och dröm sött om prinsar och prinsessor så ska jag drömma om mina dinosaurier när jag väl somnar like Always! Har precis listat ut hur man ska fly från trex på bästa sättet :D NAttilinatt :D
 
JUST JA! har änrligen klippt mig SJUKT SKÖNT! :D å lite ny färg blev det också =) njuder på lite bilder slänger in en bild från gymmet idag också =)
 
 
 
 
 

Kommentera här: